Escultures, relleus, pintures dibuixos i idees d'Alex Barber Miró. Benvinguts al meu món.

Escriba


Caps en argila i escaiola. 18 cm d'alt aprox.

Una de les escultures més fascinants de l'antic Egipte, és l'escriba sedent que es conserva al museu del Louvre. Els escultors egipcis es van especialitzar molt prompte en la representació dels poderosos: deus o faraons. L'escriba és simplement un funcionari amb actitud d'escoltar, amb les mans preparades per escriure fidelment qualsevol frase o idea. És també una de les primeres obres d'art que representen el treball intel·lectual d'escriure.
Jo no soc massa aficcionat a fer sèries a partir d'una mateixa idea, però vaig intentar fer una serie de caps, dos d'argila i un d'escaiola, intentant aconseguir eixa expresió atenta de l'escriva del Museu del Louvre. No sé si ho vaig aconseguir però em vaig divertir prou fent eixes escultures.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada