Escultures, relleus, pintures dibuixos i idees d'Alex Barber Miró. Benvinguts al meu món.

Gat

Àlex Barber. "gat" pedra . 26 cm d'alt, 22 cm ample, 28 cm llarg

Àlex Barber. "gat" pedra . 26 cm d'alt, 22 cm ample, 28 cm llarg

Àlex Barber. "gat" pedra . 26 cm d'alt, 22 cm ample, 28 cm llarg

Molt sovint quan estic fent les meues escultures, el meu gat està plàcidament dormit a un metre de distància sense que li moleste que jo estiga colpejant un bloc de pedra amb la ràdio a tota castanya. Vaig pensar que era el model perfecte per fer una escultura. Però quan vaig començar a fer un cap de gat, l'animalet em fugia, per què per als felins, que algú els mire fixament els resulta un gest d'amenaça. Així que vaig fer aquesta escultura quasi de memòria i per això va quedar una mica estranya. Per sort els gats no tenen massa bona memòria i als cinc minuts el trobada igual de tranquil i simpàtic que sempre al seu racó del sofà, ben lluny del meu taller.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada